Ամսագիր.am
Image default
Զարմանազան

Գովազդ` աշխարհի ամենաթանկ ապրանքը

ԳՈՎԱԶԴ -այս երևույթին հանդիպում ենք ոչ միայն հեռուստատեսությամբ` հաղորդումների ընդհատումների ժամանակ, այլև յուրաքանչյուր քայլափոխին, կամա թե ակամա:

Չնայած գովազդը օգտագործվում է որպես ապրանքի վաճառքին խթանող  միջոց, այժմ ինքն է դարձել ամենավաճառվող ապրանքը աշխարհում. Այն և բիզնես է և արվեստ:

Գովազդ բառը ունի լատինական ծագում ( reklamar-   բղավել բառից):

Դեռ հին Հունաստանում, Եգիպտոսում մանր առևտրականները, ցրչները բարձրաձայն գովում էին իրենց ապրանքների արժանիքները, դրանավ ստեղծելով բանավոր գովազդի պատկերը:

Գովազդի մասին տեղեկանում ենք առաջին գրավոր փաստաթղթերից:

Օրինակ Պոմպեի պատերից մեկի վրա գովաբանվել էր մի քաղաքական գործի,  որը կոչ էր անում քվեարկել իր օգտին:

Գովազդի մեկ այլ տեսակ է դրոշմը,  որը արհեստավորները դրել են իրենց ապրանքների վրա:

Գովազդի պատմության մեծ շրջադարձ եղավ 1450 թ.-ին , երբ Գուտենբերգը ստեղծեց տպագրական հաստոցը: 1472 թ.-ին, Լոնդոնում հայտնվեց առաջին տպագիր գովազդը, որը կցված էր եկեղեցու դռանը և հայտնում էր աղոթագրքերի վաճառքի մասին:

Լոնդոնում է բացվել նաև առաջին գովազդային գործակալությունը (1611):

Գովազդի ծաղկումը կապում են Բենջամին Ֆրակլինի հետ, ում համարում են ամերիկյան գովազդի հայրը:

Ռուսաստանում գովազդներ հայտվեցին 10-11-րդ դարերում կառքերի և տրամվայների վրա, տղաները կրպակների մոտ մարդկանց տալիս էին օրացույց-գնացուցակներ:

Հայաստանում գործում են հարյուրավոր գովազդային գործակալություններ, սակայն եթե դու այնուամենայնիվ ձանձրանում ես գովազդից, առաջարկիր նոր, ինքնատիպ գովազդի տեսակ, գուցե քեզ էլ բախտը ժպտա ու դառնաս գովազդի շնորհիվ հարստացած միլիոնատերներից մեկը:

 

loading...

Կարդացեք նաև

Շուրթերը հուշում են սեքսուալության մասին

Չոր նախաճաշերում պարունակվում է շաքարի վտանգավոր չափաբաժին

admin

Ինչպես ապրել երկար

admin